بازدید 4218

برگزاری مراسم سالگرد درگذشت زنده یاد احمدرضایی 

کد خبر: ۱۲۰۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ 11 November 2023

مراسم سالگرد درگذشت زنده نام احمد رضایی همراه با پیام تلفنی دکتر محسن رضایی و با حضور آیت الله کعبی عضو محترم شورای نگهبان و نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان برگزارشد.

در این مراسم که درموسسه خیربه زنده یادان احمد و مریم رضایی با حضور اقشار مختلف یرگزار شد ؛ آیت الله کعبی  عضو شورای نگهبان و نماینده مردم شریف خوزستان درمحلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد مرحوم احمدرضایی و مرحومه مریم رضایی  وجود این خیریه را صدقه جاریه برای این مرحومین عزیز برشمرد .

عضو شورای نگهبان با تجلیل از شخصیت دکتر محسن رضایی  گفت: تجلیل از دکتر محسن رضایی در واقع تجلیل از خوبی ها است که در وجود ایشان متبلور شده است.

آیت الله کعبی روحیه ایثار؛فداکاری ؛مردم دوستی ؛ فرماندهی هشت سال دفاع مقدس؛  ولایت مداری را از خصوصیات بارز دکتر محسن رضایی برشمرد و با اشاره به شخصیت متقن دکتر رضایی گفت:  در طول انقلاب در فراز و فرودهای متعدد ؛ریزش ها ورویش ها  حاج محسن ثابت قدم حامی ومدافع  ولایت ماند وی در دوران حضرت امام ره و بعد از ایشان  حامی مستحکم  مقام معظم رهبری بود .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه محترم شهرستان مسجدسلیمان با تشکر از حضور حضرت آیت الله کعبی  و گرامیداشت  یاد و خاطره مرحومین احمد و مریم رضایی از برنامه ها وزحمات بی وقفه  مدیریت و کارکنان خیربه زنده یادان احمد و مریم زضایی تشکر نمودند و گفتند:  این خیریه محموعه ای فعال و پرتکاپو است که بنده فعالیت های متنوع و پیوسته آن را در حوزه های حمایت از صدها خانواده محروم ؛ برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و آموزشی ومذهبی پیگیری می کنم .

در ادامه  این مراسم دکتر محسن رضایی درارتباط تلفنی  که ازسیستم صوتی این برای حاضران پخش شد با تقدیر از حضور مردم عزیز در این مراسم گفت؛  از حضورتان دراین  مراسم تشکر می کنم داغ فرزند سخت است. ؛احمد هم مانند بسیاری دیگر از جوانان خود را فدای انقلاب کرد. البته باید تسلیت اصلی را به مردم غزه بگوییم ؛ که بیش از دوازده هزار شهید دراین مدت  داده اند پدران ومادران بسیاری بی فرزند و فرزندان  بسیاری پدر و مادر خود را از  دست دادند .

وی  با اشاره به جنایات اسراییل گفت:امیدوارم هرچه سریعتر مردم مظلوم غزه که داغ فرزند دیدند  به آرامش برسند  وغزه آرامش پیدا کنند.

درابتدای این مراسم محفل انس با قرآن  برگزار و محمدرضا مکوندی مدیر موسسه خیریه زنده یادان احمد ومریم رضایی ضمن تشکر از حاضران دراین مراسم گزارشی از فعالیت های این خیریه رابیان کردند و افزودند برگزاری این مراسم باشکوه در واقع تجلی فرموده حضرت علی (ع)است که فرموده اند نیکوکاران زنده اند اگرچه درخانه مردگان باشند و امروز علیرغم آسمانی شدن این دوجوان برومند مرحومین احمد ومریم رضایی هزاران نیازمند محروم شریف و آبرومند  برسفره سخاوت ایشان نشسته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست